چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۹۴۵
شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

فکرشهر: شهردار آبدان گفت: به منظور توسعه عمران شهری امسال ٢١ میلیارد ریال به این شهرداری اختصاص یافته است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، زهیر حاجیان روز شنبه افزود: این اعتبار از محل تملک دارائی برای توسعه زیر ساخت های عمران شهری در قالب ١٠ طرح به تصویب کمیته برنامه ریزی استان بوشهر و شهرستان دیر رسید.

وی اضافه کرد: این اعتبارات نسبت به اعتبارات سال گذشته 68 درصد افزایش یافته و از ردیف 3 درصد نفت و گاز و اعتبارات استانی، تخصیص یافته است.‏

وی با اشاره به افزایش چشمگیر بودجه عمران شهری شهرداری آبدان اظهار کرد: افزایش اعتبارات شهرداری آبدان حاکی از توجه ویژه دولت یازدهم به جایگاه شهرداری ها و اهتمام برای توسعه و عمران و آبادی شهر هاست.

شهردار آبدان نقش این اعتبارات در حل مشکلات شهری و نیز عمران و آبادانی شهرها را مورد تاکید قرار داد و گفت: توسعه برنامه های عمران شهری، اصلاح قوانین شهرداری و به روز کردن آن، ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری ها، تدوین لایحه مدیریت یکپارچه شهری با هدف بهبود و توسعه خدمات شهری و توسعه متوازن شهر و روستا از جمله اقدامات و رویکردهای دولت یازدهم درشهرها و روستاهاست.

حاجیان، نقش این اعتبارات در حل مشکلات شهری و نیز عمران و آبادانی را مورد تاکید قرار داد و از فرماندار به لحاظ همکاری صمیمانه با شهرداری آبدان تقدیر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر